hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اولین ویدیو فصل چهارم سریال ویچر | نمایش لیام همسورث در نقش گرالت

اولین ویدیو فصل چهارم سریال ویچر | نمایش لیام همسورث در نقش گرالت

نتفلیکس اولین دیوید رسمی فصل چهارم سریال The Witcher را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش گرالت با بازی لیام همسورث هستیم.

در فصل چهارم سریال ویچر قرار نیست شاهد بازگشت هنری کویل برای نقش گرالت باشیم و لیام همسورث جای او را خواهد گرفت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل چهارم این سریال منتشر شده است. نتفلیکس اولین ویدیو رسمی فصل چهارم سریال The Witcher را منتشر کرد که در آن شاهد حضور گرالت با بازی لیام همسورث هستیم که این اولین نگاه رسمی همسورث در این نقش است که نتفلیکس آن را امروز منتشر کرده است:

لیام همسورث در نقش گرالت از ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جوئی بیتی در نقش یسکیر، لارنس فیشبرن، دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین سریال ویچر برای فصل پنجم هم تمدید شده است که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد که لورن اشمیت هیسریش برای ساخت دو فصل پایانی سریال ویچر بازگشته است.

فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher براساس سه رمان Baptism of Fire، رمان The Tower of the Swallow و رمان Lady of the Lake که سه رمان پایانی آندری ساپکوفسکی هستند، ساخته خواهند شد. بااین‌حال تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Witcher هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود فصل چهارم سریال ویچر در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

منبع: zoomg-368649

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد